RECENZIA KNIHY: Michal Kyselica – Prekonaj svoj limit!

Musím sa priznať, už dlho som nezažil pocit, že si po nejakú knihu musím ísť medzi prvými. Vlastne až doteraz. Mám rád motivačnú literatúru a stále si vyčítam, že si nenájdem viac času na knihy. Teraz som však dostatočne motivovaný nájsť si tento čas. Nestáva sa to príliš často, ale som fakt šťastný, ak sa nájde nejaká tá motivačná kniha od slovenského autora. O to viac sa teším, ak toho autora poznám a sledujem jeho prácu. Poďme sa teda pozrieť na novú slovenskú (takmer vypredanú) knihu pre všetkých, ktorí majú v sebe túžbu napredovať a chcú prekonať svoj limit!

Kto je to Mišo Kyselica?

Osobu Miša Kyselicu osobne registrujem už dlhšiu dobu. Michal pred rokmi založil dnes asi najznámejší slovenský fitness portál posilka.tv, kde pomohol mnohým na ceste za vysnívanou postavou, je jedným z najznámejších fitness trénerov na Slovensku a dnes sa venuje aj množstvu iných online projektov. Okrem toho, že je úspešný online podnikateľ a marketingový konzultant, doma i v zahraničí, je Michal taktiež vášnivý cestovateľ. Za 5 mesiacov precestoval celý svet a stretol sa s najúspešnejšími ľuďmi zo sveta online biznisu, športu a motivácie. Michal verí a v knihe opisuje, že ak chcete byť úspešný, sledujte aké kroky podnikli tí, ktorí sa už dostali tam, kde chcete byť aj vy. Práve tieto kroky, ktoré sa naučil z vlastnej skúsenosti i zo stretnutí s tými najúspešnejšími, využil pri písaní svojej prvej knihy – Prekonaj svoj limit.

V jednoduchosti je krása!

Hneď na začiatku musím kvitovať jednu vec. Michal túto knihu napísal ako návod pre KAŽDÉHO, kto chce “prekonať svoj limit”. Táto kniha je naozaj napísaná ozaj veľmi jednoducho, stručne, jasne sa venuje konkrétnym témam, nenájdete v nej žiadne zbytočne dlhé kapitoly a aj tí, ktorí čítaniu kníh veľmi neholdujú, ju bez akýchkoľvek problémov prečítajú za jeden večer. Napriek tomu, že vám čítanie knihy nezaberie hodiny, dáva jasný odkaz, odnesiete si z nej ozaj veľa a navyše získate mnoho nových poznatkov, ktoré vás určite inšpirujú v práci, hľadaní toho, čo vás baví a taktiež v ujasnení toho, čo chcete v živote robiť. Všetko krok za krokom. Michal knihu píše zaujímavých spôsobom, ktorý ju odlišuje od iných kníh, používa príklady z reálneho života a ďalšia vec, ktorú musím pochváliť je prepojenie motivácie a veľmi užitočných poznatkov zo sveta online podnikania.

2

Kto by mal siahnuť po tejto knihe?

Táto kniha je určená každému a už len to, že po nej siahnete dokazuje, že sa nechcete uspokojiť s priemerom. Osobne by som prioritne túto knihu odporúčal dvom skupinám ľudí. Prvá, bez ohľadu na vek sú ľudia, ktorí nie sú spokojní so svojou prácou a radi by niečo zmenili. Kniha ich inšpiruje, motivuje a dá im nové poznatky o tom, že “mať menej mesiaca na konci peňazí” nie je až také nemožné. Druhá skupina, ktorej by som odporúčal prečítať si Michalovu prvotinu, sú mladí ľudia, študenti, čerství absolventi. Tí ľudia, ktorí sa hľadajú, majú hlavu plnú nápadov a sú zžitý s online svetom a možno si ani neuvedomujú, že práve vďaka tento online svet má obrovský potenciál na premenu ich vášne v biznis. Avšak pamätajte, je jedno koľko máte rokov, kde žijete, aká je vaša finančná a rodinná situácia, vždy máte na to, aby ste prekonali svoj limit. A v tejto knihe si určite každý nájde to svoje.

3

Prekonaj svoj limit

Na 126 stranách nájdete kompletný návod ako v 21. storočí prekonať svoj limit a nastaviť svoju myseľ správne na to, aby bola pripravená počúvať hlas vášho srdca, ukáže vám, že zlyhanie nie je koniec a pomôže vám odhaliť vašu vášeň. Súčasťou knihy je aj Kruh Prosperity od Petra Sasína, ktorý vás prevedie tým, aké výhody a riziká skrývajú všetky prosperity. Na záver vás Michal zavedie do tajov online biznisu, prezradí overené metódy ako vybudovať vzťah s budúcim zákazníkom a hlavne ukáže potenciál, ktorý dnes má online biznis a jeho prepojenie s tým, čo skutočne milujete. Ak by vám nestačilo to, čo Michal píše v knihe, kúpou získať prístup aj k online bonusom v členskej sekcií. Kniha je skutočne podareným dielom, ktoré inšpiruje každého, kto nechce zaspať na vavrínoch a je pripravený prekonať svoj limit a začať žiť život podľa svojich predstáv.

1

Dávid
Volám sa Dávid, mám 21 rokov a rozhodol som sa, že zavesím vysokú školu na klinec a začnem naplno pracovať, a následovať svoje sny. 🙂 Venujem sa písaniu, marketingu, biznisu, foteniu a grafike. Som zakladateľom projektu MYSLI INAK.