Chceš zmeniť svoj život? Týchto 5 šťastných návykov ti pomôže!

Od toho, keď sa ráno zobudíme až po prácu, ktorú robíme, k jedlu, ktoré jeme, naše správanie je odrazom našej nálady a stavu mysle. Ako reagujeme na okolnosti a situácie vytvára zvlnenie a potom zmenu alebo dôsledok. Každý deň robíme veľa rozhodnutí, vytvárame zvyky a snažíme sa kultivovať pozitívny postoj v procese. Naše návyky robia zmeny v našich životoch, niektoré dobré, iné nie až tak dobré. 

Žijeme vo svete, kde sa stáva veľa negatívnych, strašidelných a často čudných vecí. Sme neustále konzumovaní tým, čo sa hovorí v správach, na sociálnych médiach alebo v rádiu. Je dôležité prijať šťastné zvyky, ktoré ti umožnia byť pokojný vo svojej mysli. Prijatie šťastných návykov posilní tvoje myšlienky a ako reaguješ na životné udalosti. Týchto 5 šťastných návykov radikálne posunú tvoj názor a pohľad na život. 

Choď na prechádzky do prírody

Dokonca aj v zimnom období pôjdem vonku, bez ohľadu na to aká je vonku zima a trávim čas v prírode. Prechádzky sa stali mojím návykom, počúvam moje kroky a dýcham čerstvý vzduch. Ak mám stresujúci alebo náročný deň, idem von. Kľud uľahčuje moje myšlienky.

Kreatívna aktivita

Nemusíš byť kreatívny, aby si robil niečo kreatívne. Vyskúšaj farebné knihy pre dospelých, ak šalieš zo svojich myšlienok. Hlavolamy, sudoku alebo hľadane slov sú veci, ktoré mám rada, pretože sa tak moja myseľ nesústredí na stres každodenného života. Týmito vecami sa myseľ ukľudňuje. Myšlienky zmiznú. Kreatívne veci otvoria tvoju myseľ k riešeniu problémov vo všetkých oblastiach života.

15 minút upratovania každý deň

Ak venuješ len 15 minút denne upratovaniu, obývacej izby, kuchyne či spálne, okamžite si si vytvoril deň bez stresu. Upratovanie môže pôsobiť ako terapia alebo meditácia. Udržanie tvojho životného prostredia v čistote ti umožní viac času na splnenie pracovných úloh alebo iných povinností.

10 minút ticha

Len 10 minút ticha alebo samoty môže robiť zázraky s tvojim duševným zdravím. Počas týchto desiatich minút ticha sa niekde pohodlne posaď a zatvor oči.

Malý šalát denne

Jedlo je šťastie a spôsob, akým budeš jesť ovplyvňuje to, ako sa cítiš. Je v poriadku ak si dáš koláčik, ale cukor, lepok a mliečne výrobky prispievajú k depresii a úzkosti. Vyzvala som sa, aby som si každý deň pripravila šalát, čo mi trvá 5 minút. Vyberiem si tri druhy zeleniny, jedno ovocie a špenát. Vďaka tomu som si všimla výrazný rozdiel v nálade. Zdravé jedenie podporuje šťastie a je to skvelý zvyk, ktorý sa oplatí zahrnúť do denného režimu.

 

Nikola
Volám sa Nikola a na projekte MYSLI INAK mám na starosti spravovanie sociálnych sietí, hľadanie citátov a taktiež som spoluzakladateľkou projektu. Milujem cestovanie, filmy, seriály, rada počúvam hudbu a zbožňujem anglický jazyk.

Pridaj komentár