Ako môžeš okamžite zlepšiť svoj život?

Tony Robbins vo svojej najpredávanejšej knihe “Unlimited Power” napísal: “Ak chceš dosiahnuť úspech, stačí nájsť spôsob ako modelovať tých, ktorí už uspeli.” Ak hľadáš jednoduché spôsoby ako zlepšiť svoj deň, tu je pár vecí, ktoré môžeš okamžite začať realizovať. Spravia ťa produktívnejším a úžasnejším.

Naplánuj si svoj deň podľa energetických cyklov svojho tela

Naše telo má prirodzený rytmus energie počas dňa. Pri správnom sledovaní môžeš využiť momenty, v ktorých máš najviac energie. Ak venuješ pozornosť svojim energetickým cyklom, pomôže ti to získať viac času. Ak chceš začať, odpovedaj si na tieto otázky:

  • Kedy sa cítiš plný energie?
  • V ktorej časti dňa sa ti najlepšie pracuje na určitých druhoch práce?

Každý deň sa prebúdzaj v rovnakom čase

Vždy, keď sa zobudím ráno skôr a 30 minút si zacvičím, cítim sa oveľa lepšie a mám produktívnejší deň. Problém je, že niektoré dni klikám na “odložiť budík” . Takto začínam deň s neúspechom a oneskoreným štartom. Generálny riaditeľ spoločnosti Circa, Matt Galligan, vstával každé ráno po dobu 30 dní v rovnakom čase a prestal používať funkciu “odložiť budík”. Znie to, že je to ťažké, ale výsledky sú úžasné.

Pi veľa vody

Prečo by sme mali piť veľa vody? Ak nepiješ vodu, zomrieš. Je to jednoduché. Naše telo sa skladá z približne 60% vody. To znamená, že keď sme dehydrovaní, ovplyvňujeme výkon väčšiny nášho tela. Ak piješ dostatok vody, pomôže ti to s úbytkom hmotnosti, zníži bolesť kĺbov, zabráni bolestiam hlavy a zlepší celkový výkon. Jednou z najlepších vecí, aké môžeš po prebudení spraviť, je vypiť aspoň 500ml vody.

Nefajči/prestaň fajčiť

Jeden z každých dvoch ľudí zomrie na efekt fajčenia. Nikotín a oxid uhoľnatý v cigaretovom dyme zvyšujú krvný tlak a srdcovú frekvenciu a spôsobujú namáhanie srdca a krvných ciev. Fajčenie zvyšuje tvoju šancu na drastickú mŕtvicu alebo infarkt v porovnaní so šancami nefajčiarov. Fajčenie spôsobuje, že máš desaťkrát vyššiu pravdepodobnosť rakoviny pľúc než niekto, kto nefajčí. Ak nefajčíš, je to úžasné. Ak fajčíš, ukonči to. Pokús sa o to. Tvoj život bude úžasnejší bez fajčenia.

Vychutnaj si raňajky bohaté na bielkoviny

Určite si už mnohokrát počul: “raňajky sú najdôležitejším jedlom dňa”. Tim Ferriss a mnoho zdravotníckych odborníkov hovorí, že aspoň 30 gramov bielkovín na raňajky, je jedným z najúčinnejších spôsobov, ako schudnúť. Výskum ukazuje, že raňajky bohaté na bielkoviny – lepšie než raňajky plné tuku – zvýšia tvoj metabolizmus a zabránia prejedaniu sa v priebehu dňa.

Dostatok spánku

Mnoho ľudí sa chváli prácou na projektoch, na ktorých pracovali do 4:00 ráno. Neuvedomujú si, že nedostatok spánku vedie k depresii a k prírastku na váhe. Pamätaj si, nie je to o množstve hodín, ktoré stráviš nad projektom, ale je to kvalite týchto hodín.

Neporovnávaj sa s inými

Každý prechádza svojimi vlastnými, zápasmi a prekážkami. Porovnania sú zbytočné a škodlivé pre tvoje vlastné sebavedomie. Namiesto toho, aby si sa porovnával s ostatnými, zameraj svoju energiu na to, že si tou najlepšou verziou seba samého. Zameraj svoju energiu a pozornosť na svoje vlastné ciele a na to, čo je potrebné na ich dosiahnutie.

 

Nikola
Volám sa Nikola a na projekte MYSLI INAK mám na starosti spravovanie sociálnych sietí, hľadanie citátov a taktiež som spoluzakladateľkou projektu. Milujem cestovanie, filmy, seriály, rada počúvam hudbu a zbožňujem anglický jazyk.

Pridaj komentár