4 dôvody, prečo tvoja drina v posilke nemá výsledky

Ľudia do posilky často prichádzajú s tým, že nechcú od nikoho pomoc. Buď majú príliš vysoké sebavedomie na to, aby prijali pomoc niekoho iného alebo majú príliš nízke sebavedomie na to, aby o takúto pomoc poprosili. Naše ego je často jediná vec, ktorá nás drží od dosiahnutia výsledku. Ak nechceš alebo si nemôžeš dovoliť osobného trénera, možno bude stačiť aj týchto zopár krokov na to, aby si bol bližšie svojej vysnívanej postave. 

Zdvíhaš príliš ľahkú váhu

Veľa ľudí sa bojí dvíhať ťažké váhy pretože si myslia, že budú “príliš veľkí”… Ak je tvojim cieľom získať estetickejšiu postavu, budeš musieť skrátka zamerať svoju pozornosť na stredne ťažké a ťažké váhy. Je zaručené, že nebudeš príliš veľký. Budovanie svalov je tvrdá práca a za ich vybudovaním stojí ťažká a dlhá cesta. Avšak dvíhanie ťažkých váh ti môže len dopomôcť budovať svalovú hmotu. Ľahké váhy majú svoje miesto pri budovaní svalstva, ak si však nevšimneš žiadny rozdiel, pridaj nejaké to závažie.

photo-1470082352337-75bde28b7692

Najprv posilka, potom kardio!

Jedna z najčastejších vecí, ktoré ľudia v posilke robia je, že zabehnú poriadny kus na bežiacom páse, prípadne vonku a potom to idú doraziť zdvíhaním závaží. Zdvíhať závažia po minutí svojej energie pri intenzívnom behu nie je dobrý nápad. Vaša technika zdvíhania váh bude trpieť nedostatkom energie a tým sa môže zvýšiť aj riziko poranenia.

Vynechávať sacharidy zo stravy nie je cesta

Veľa chlapov začne chodiť do posilky s cieľom získať povestný six-pack na bruchu. Cesta za dosiahnutím tohto cieľa však nie je v tom, že drasticky znížime príjem sacharidov v strave. Áno, pomôže to rýchlo získať štíhle telo, ale niečo to stojí. Sacharidy sú hlavným zdrojom paliva pre telo a skúšali ste niekedy štartovať vozidlo bez pohonných hmôt? Rovnaký princíp platí aj pre tréning. Neočakávajme, že získame zo seba čo najviac, ak máme minimum energie.

Ak chceš mať viditeľné brušné svaly a mať energiu na tvrdý tréning v posilovni, skús príjem sacharidov len o čosi znížiť.

photo-1470919543690-22e21c13163d

Z tréningu sa stala rutina

Je to celkom jednoduché spraviť z tréningu rutinu, ktorá pre vás prestane byť každodennou výzvou a jednoducho si len odcvičíte to svoje. Cvičenie nemá byť pohodlné, cvičenie má byť náročné a zároveň efektívne. Spôsob, ako sa zbaviť rutinného pocitu z cvičenia je stále skúšať nové veci. Experimentuj s rôznymi cvičeniami, skúšaj rôzne tréningy, cvič každý deň inú partiu tela, vzdelávaj sa, skvalitňuj tvoj tréning. Uvidíš, že takto ti žiadna tréningová rutina nehrozí! 😉

Máš za sebou parádnu premenu? Stal sa z teba vďaka strave a cvičeniu nový človek? Napíš nám o sebe na david@mysliinak.sk alebo do správy na našom FACEBOOKU! 🙂

zdroj: thegentlemansjournal.com (skrátené a upravené)

photo-1434608519344-49d77a699e1d

Dávid
Volám sa Dávid, mám 21 rokov a rozhodol som sa, že zavesím vysokú školu na klinec a začnem naplno pracovať, a následovať svoje sny. 🙂 Venujem sa písaniu, marketingu, biznisu, foteniu a grafike. Som zakladateľom projektu MYSLI INAK.

Pridaj komentár